داعش سامانه‌های موشکی آمریکایی «تاو» را وارد تلعفر کرد
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
داعش سامانه‌های موشکی آمریکایی «تاو» را وارد تلعفر کرد

 

خبرگزاری فارس: داعش موشک‌های آمریکایی «تاو» را وارد «تلعفر» عراق کرد

منابع خبری اعلام کردند، پس از اینکه الحشد الشعبی اعلام کرد که قصد دارد «تلعفر» را از داعش پس بگیرد، این گروه سامانه های موشکی تاو را وارد این منطقه راهبردی کرده است.

ارتش و نیروهای امنیتی عراق روز یکشنبه از دو جبهه جنوبی به سوی موصل پیشروی کردند و ارتش این کشور اعلام کرد که موفق شده است روستای «علی رش» در هفت کیلومتری جنوب شرق موصل را آزاد کند.

نیروهای عراقی به همراه نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) از دو هفته پیش عملیاتی را برای بازپسگیری موصل از دست داعش آغاز کرده‌اند.

عملیات الحشد الشعبی در غرب موصل از سه روز گذشته آغاز شده و موظف است که شهرک «تلعفر» واقع در 55 کیلومتری موصل را آزاد کند و اجازه ندهد که عناصر این گروه تروریستی به سوی سوریه فرار کنند.

یک مسئول امنیتی عراق نیز اعلام کرد که داعش از 48 ساعت پیش تا کنون در حال افزایش تجهیزات نظامی خود است تا مانع از آزادی این منطقه راهبردی شود.

روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» به نقل از این منبع گزارش داد که عناصر داعش سامانه‌های موشکی آمریکایی «تاو» را وارد تلعفر کرده‌اند و روشن است که آنان برای جنگ طولانی مدت آماده می‌شوند.

این روزنامه به نقل از یکی از ساکنان موصل گزارش داد که یکی از نزدیکان وی از تلعفر خبر داده است که شمار زیادی از عناصر داعش در حال گشت زنی در این شهر هستند.

منبع:خبرگزاری فارس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.